Kombinasi Warna Royal Blue

Kombinasi Warna Royal Blue. Warna biru tua ini ternyata bagus loh jika dipadukan dengan warna-warna lainnya. Yaitu kombinasi warna yang terdiri dari warna-warna yang mempunyai hubungan saling menjadi pelengkap (komplemen).

HIJACKET HYURA ROYAL BLUE - iffahwear
HIJACKET HYURA ROYAL BLUE - iffahwear (Jeffrey Richardson)
Nah, salah satu warna dari keluarga biru yang banyak digunakan dalam dekorasi rumah adalah warna navy. Kata Aida, perkara penting ialah mencari warna utama dahulu sebagai 'primer' kepada tema latar sebelum seimbangkan dengan warna yang lebih lembut atau terang. "Bagi keseluruhan kediaman, saya pilih biru yang lebih terang iaitu 'royal blue' sebagai warna utama dan dicat pada dinding, tangga serta kabinet dapur. Saya percaya hujung minggu ini pasti ramai yang akan menghadiri jemputan rumah terbuka kerana kita masih lagi berada di dalam bulan syawal.

Misalnya warna merah merupakan komplemen dari.

Warna: Dusty, Lavender, Royal Blue, Tosca.

Padanan Warna Royal Blue | Desainrumahid.com

ASFEE: PL200 ROYAL BLUE

HIJACKET HYURA ROYAL BLUE - iffahwear

Pelamin Kanopi By Sophie Bridal ~ Seri Kembangan, Selangor ...

krafbunga: Kombinasi warna tema perkahwinan

Padanan Warna Royal Blue | Desainrumahid.com

+ Konsep Terkini Kebaya Pengantin Biru Dongker, Baju Pengantin

HIJACKET HYURA ROYAL BLUE - iffahwear

Padanan Warna Royal Blue | Desainrumahid.com

Kategori Long Sleeve Tank Top Cushion Hat Hoodie Lady Other Polo T-Shirt Team Jersey Uniform. Varian kombinasi ini lebih berwarna daripada kombinasi dengan nuansa hijau dan abu-abu. Sesuai dengan namanya kombinasi warna dari yellow fancy umumnya adalah biru, putih, dan kuning.